Integratsiooni Sihtasutus võtab vastu digitaalselt allkirjastatud taotlusi.
Digiallkirjastamiseks on vaja ID-kaarti, Internetiühendusega arvutit, kaardilugejat ja digiallkirjastamiseks mõeldud ID-kaardi PIN-koodi.
Digiallkirju saab anda sertifikaadi kehtimise ajal.
Digiallkirja kontrollimisel vaata alati, kas allkirjaga on seotud kehtivuskinnitus.
Digitaalallkirju on lihtne ja mugav anda ja kontrollida Sertifitseerimiskeskuse DigiDoc-süsteemi abil, mida saab kasutada tasuta.
Taotlus koos eelarve ja kõikide lisadega esitatakse ühes, digitaalselt allkirjastatud failis.
Vaata näidist:
See tähendab, et taotlus, eelarve, elulookirjeldus ja muud nõutud dokumendid salvestatakse ühte ddoc formaati, allkirjastatakse see ddoc fail (konteiner) ja laetakse üles:
(juhime tähelepanu, et tuleb valida õige konkursi nimi rippmenüüst)
NB! Taotlus on korrektselt üles laetud vaid siis, kui saate süsteemilt vastavasisulise kinnituse!
|