Digitaalselt allkirjastatud taotluste vastuvõtmine
Prindi lehekülg
Integratsiooni Sihtasutus võtab vastu digitaalselt allkirjastatud taotlusi.
 
Digiallkirjastamiseks on vaja ID-kaarti, Internetiühendusega arvutit, kaardilugejat ja digiallkirjastamiseks mõeldud ID-kaardi PIN-koodi.

Digiallkirju saab anda sertifikaadi kehtimise ajal.

Digiallkirja kontrollimisel vaata alati, kas allkirjaga on seotud kehtivuskinnitus.

Digitaalallkirju on lihtne ja mugav anda ja kontrollida Sertifitseerimiskeskuse DigiDoc-süsteemi abil, mida saab kasutada tasuta.
  
Taotlus koos eelarve ja kõikide lisadega esitatakse ühes, digitaalselt allkirjastatud failis.
 
Vaata näidist:
 
 
  
See tähendab, et taotlus, eelarve, elulookirjeldus ja muud nõutud dokumendid salvestatakse ühte ddoc formaati, allkirjastatakse see ddoc fail (konteiner) ja laetakse üles:
 
 taotluste  üleslaadimise keskkonnas SIIN – faili mahupiirang 25 MB
(juhime tähelepanu, et tuleb valida õige konkursi nimi rippmenüüst)
NB! Taotlus on korrektselt üles laetud vaid siis, kui saate süsteemilt vastavasisulise kinnituse!